اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

سپاهان خوشحال از تساوی و حواشی دربی| اسب زرد برای قهرمانی زین شد؟

  • کد خبر: ۲۰۰۴۶۳
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
سپاهان خوشحال از تساوی و حواشی دربی| اسب زرد برای قهرمانی زین شد؟
تیم فوتبال سپاهان که با ۲۷ گل زده در ۱۱ بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد خوشحال‌ترین تیم میان تیم‌های لیگ برتری از تساوی سرخابی‌ها در دربی ۱۰۲ است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تساوی سرخابی‌ها در دربی ۱۰۲ بیش از همه به سود سپاهان تمام شد که در همین هفته موفق شد با ۳ گل دیگر فولاد را شکست دهد و بار دیگر خط حمله وحشتناک خود را به رخ دیگر رقبا بکشد.

سپاهان که در میانه‌های راه لیگ برتر با کسر چهار امتیاز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد، حالا توانسته به نوعی امتیازات از دست رفته را به واسطه فرصت سوزی دیگر تیم‌ها جبران کند و در آستانه صدرنشینی لیگ برتر قرار بگیرد.

سپاهان یک بازی عقب افتاده دارد و چنانچه در این بازی عقب افتاده به برتری برسد و در بازی‌های هم زمان نیز امتیازات کامل را به دست آورد، به طور قطع قهرمان نیم فصل خواهد شد و از شانس و اقبال بیشتری برای رسیدن به جام قهرمانی برخوردار خواهد شد.


در واقع زردپوشان اصفهانی که میانگین گل‌های زده آن‌ها در ۱۱ بازی گذشته در لیگ برتر آمار بسیار قابل توجهی را پیش روی ما قرار می‌دهد با تساوی استقلال و پرسپولیس بیش از پیش در موقعیت رسیدن به قهرمانی قرار گرفته و از این نتیجه سود قبال توجهی برده است.

علاوه بر آن حواشی که میان دو باشگاه سرخابی حاکم است می‌تواند نقش یک مکمل مطلوب را برای سپاهان بازی کند تا این تیم در خفا و سکوت به سمت قهرمانی در لیگ برتر پیش برود و از این فضا به سود خود بهره بگیرد.

استقلال و پرسپولیس با تساوی در دربی هر دو به نوعی از کورس جا مانده‌اند و با اینکه اکنون استقلال صدرنشین است، اما این وضعیت را با توجه به یک بازی بیشتر تجربه می‌کند و سپاهان در صورت برتری در بازی عقب افتاده خود به صدر جدول خواهد رفت.

به هرحال سرخابی‌ها از تساوی در دربی به دستاورد قابل توجهی نرسیدند به خصوص استقلال که اگر برنده این بازی لقب می‌گرفت می‌توانست با امید بیشتری به تداوم صدرنشینی خود بنگرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->